tisdag 6 januari 2009

Ångest

Kväll, innan arbete efter två och en halv veckas ledighet. Det börjar krypa i kroppen av obehag när jag ens tänker på att sätta igång kroppen på aktiv igen. Ja jag vet, jag skall vara tacksam att jag har ett arbete att gå till bla bla....Det är jag verkligen, men det är liksom inte det som är grejen, utan det är just att få igång lusten igen efter lång ledighet, sedan kan det ju vara så att jag är lite spänd inför det nya datasystemet som vi sparkar igång i morgon, vilket kommer att innebära omedelbar kortslutning för mig då jag är helt handfallen med den uppgiften ihop med de andra sysslor som skall utföras. Samtidigt skall det bli kul att träffa de andra åsnorna igen efter uppehållet. Nu gäller det bara komma ihåg att ställa klockan på 05.00 så att inte försovningen kommer som en otrevlig överraskning. Men nu gäller det att njuta av dom sista timmarna riktigt ordentligt.................... BLEV DET NÅN TÅRTA ELLER?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo du lille pöjk det är sviiin skönt att få komma till joppet igen.Lungt och skönt bara jobba och dricka kaffe............

Robbelibobban sa...

Ja, eller hur? innebär det att du har ditt kvar ett tag till eller?

Anonym sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA