lördag 17 januari 2009

Lite blandat idag

Vaknade som vanligt vid sju i morse, svinkallt i sovrummet pga kombinationen öppet fönster och -9* c utomhus förekom, inte så swell kan man säga. Nåväl, morgonrutinen brukar vara att väcka mina barn för att dynga i dom lite frulle och skicka iväg dem till skolan. Idag fick jag mig dock en smärre chock när jag stegade upp till övervåningen, båda två färdigklädda! det är stort skall läsaren veta, men som vanligt så förlorades den tiden på annat tjafs så jäkten infann sig ändå tyvärr. Efter lämning på skolan bar det av till gymmet för min del, kroppen skall ju trimmas som jag skrivit tidigare, och jävlar vad den fick slita idag, men det behövs för den är i bedrövligt skick. Jobbade kväll denna vecka och har varit förhållandevist pigg må jag säga, överskottsenergi allan, min arbetskamrat Å frågade härom kvällen vad jag gick på, hon ville ha lite av det oxå sa hon så att även hon kunde piggna till. Men det fanns inget kvar till henne, jag hade tagit hela snickersen själv ju!

3 kommentarer:

Daniel sa...

heh, snickers gör susen. Choklad hjälper mot ALLT

(å tack för hälsningen! Snickers underlättar)

Robbelibobban sa...

Vi får väl hoppas det iallafall.

Knicke sa...

Undrens tid är inte förbi!

/ K