fredag 29 januari 2010

Polischefen som grät...

Då har det alltså hänt igen, en stor härva rullas upp med en massa kändisar och högt uppsatta män i fokus som på värsta tänkbara sätt utnyttjat, våldtagit och skändat minderåriga barn. Att någon kan göra något sådant mot en annan människa är för mig obegripligt och fullkomligt vansinnigt. Den som fått ta den första smällen i media är ju den så kallade polischefen, Göran Lindberg som enligt sin advokat "mår fruktansvärt dåligt". Men hallå!? Hur i hela helvete kan man som advokat ens få för sig att säga en sådan sak? Här talas det om grova sexuella övergrepp mot barn, och så har han mage att säga att brottsutövaren mår dåligt!? Men barnen då? är det ingen som tänker på dem? det är ju för fan dom som fått ta emot allt skit som dom här gravt störda odjuren har hittat på under sina perverterade framtåg. Jag hoppas verkligen någon åklagare med lite guts vågar ta hand om detta monster och hans medbrottslingar oavsett status i kändis/näringslivet för barnens skull, det är dom som har lidit och kommer att bära med sig detta genom livet, berövade på sin ungdom. För alla de som utsätter ett barn, kvinna, man eller annan levande varelse för något som det här, känner jag bara ett stort hat och önskar dem inget gott i det fortsatta livet.


(Jag har valt att nämna polischefen vid namn eftersom han redan har fått sin identitet avslöjad av pressen och därmed är offentlig för den stora massan.)

4 kommentarer:

Hälsporren sa...

Precis. Hur har han mage att må dåligt? Han skulle ha tänkt på hur dåligt hans offer mådde när han våldtog dem.

Bra skrivet. Barnvåldtäkt är fan något av det ondaste på denna jord.

Robbelibobban sa...

Tack Hälsporren, jag kände att jag var tvungen att få ur mig det.

Daniel sa...

Kastrering så det ryker om, brutalt sagt.

men får HOPPAS att han inte e oskyldig. Det skulle va skandal det oxå.

Robbelibobban sa...

Håller med dig i allt vad du säger Daniel....