torsdag 5 november 2009

Återvändsgränd

Företagsekonomi is the shit, och då menar jag verkligen shit för jag fattar inte ett smack, det spelar liksom ingen roll hur mycket jag försöker för vi talar inte samma språk, jag och matematiken. Om man som jag, dvs inte har utvecklats i matematik de senaste 30 åren så är det en pärs att hänga med i lektionssalen då det haglar bråk, potenser samt ekvationslösningar och därtill en hel del annat såsom sär och samkostnader, debit och kredit, Du pont modeller och fan och hans moster (de känner jag iofs igen). Har en tenta väntandes runt hörnet och jag har fortfarande ingen susning om vad jag kommer att ställas inför mer än 4 timmars gnuggande av teflonpannan och att ytterligare tid har passerat i mitt liv utan att någonting har presterats....

Över och ut!

Inga kommentarer: