fredag 24 oktober 2008

Ticnet suger

I måndags släpptes ju som många kanske känner till, biljetterna till en av nästa års stora höjdpunkter nämligen Metallica. Två konserter i den stora golfbollen i stockholm skall det bli för dem som lyckades att knipa biljetter till dessa, men! nu är det ju så att när det är biljettsläpp så får man tamigsatjäveln vara på hugget, för loggar man inte in i rätt ögonblick på Ticnets hemsida så är det fan kört, inte för tidigt för då blir man utkastad när det är dags, och inte på klockslaget prick för då hamnar man sist i kön, jag fick provat båda. Så nu sitter man där utan biljett alltså, men nu har ju Ticnet ett sådant generöst system att man kan köpa på sig 6 biljetter åt gången så att man efter ett klipp hos dem, sätter in en annons på Blocket 5 minuter senare och där säljer sina biljetter till ockerpriser som endast en Ericssonchef skulle kunna lösa. Jag tänker iallafall inte gynna någon biljetthaj som vill tjäna sig en hacka på bekostnad av mitt intresse av att kolla på kungarna av metal, då är jag hellre utan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skit i dom nissarna långhåriga gamla fjantar som skriker sig hesa fär att få göka små tjejer.
Trams e vad det är.

Robbelibobban sa...

Jodåmensåatt.....:)

Anonym sa...

Jasså den gillade du inte.

Robbelibobban sa...

Nä! jag blev asförbannad....hehehe

Anonym sa...

Ta och köp billlettter till något riktigt bra då något som ingen annan går på typ Jul med Carola........så slipper du bli putt.

Robbelibobban sa...

Jul med Carola? hade inte du köpt upp alla dom biljetterna?