fredag 5 februari 2010

Till slut så.....

Äntligen så har bollen rullat min väg, efter många om och men så har jag plockat hem min första godkända tenta. Humöret och självkänslan har fått sig en törn under höstterminens missade tentor och många är de tillfällen då jag undrat vad i hela friden jag sysslar med, om detta med studerande är min grej osv. Det känns fantastiskt bra just nu och jag väntar fortfarande på ett tentaresultat till, men tyvärr ligger det nog sämre till med den är jag rädd för, men va fan, just nu skiner solen på mig iallafall och det räcker för mig idag.

4 kommentarer:

Hälsporren sa...

Men GRATTIS!!! Åh, godkända tentor är som himmelriket på jorden. En kort sekund. Men i alla fall. Grattis!

Robbelibobban sa...

Tack skall du ha, tänker suga på den karamellen ordentligt nu.....

Daniel sa...

DET TAR SEJ SA PRYROMANEN, grattar!

Robbelibobban sa...

Tack för det Daniel...