lördag 8 november 2008

Music for the masses

Idag ringde min gode vän och vapendragare från barndomen, Borraborras, och talade sig varm om en webbkanal vid namn chilirec.com. En nedladdningskanal av radiostationer utan onödigt tjafs mellan låtarna (ja, nästan överallt) med lagring på nätet. så jäla grymt, vill man lägga över till sin Mp3 spelare eller var man nu kan tänkas lagra sin musik på så är det busaenkelt, har nu suttit ca 1 timme och redan tankat in 2800 låtar. Lagligt och gratis dessutom.Alla sorters musik finns att tillgå, vilket passar mig då jag tycker om det mesta utom R´n´b. Så ut med dig på nätet och skaffa dig lite skön pop nu.
Bra lördagsunderhållning när frugan är i Tyskland och shoppar upp lönen på flytande starkvaror.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...
Här kommer ett inlägg från en riktig tjötröv..
Gissa vem :-)
Bor i Götet och är lite bakom flötet. Urvalet lär bli stort..

Anonym sa...

E du sen eller lille Fe mannen den e gammel.Det är tur att du har en del nissar kvar som har koll på läget för dig när du sitter där nere i det andra landet.

Robbelibobban sa...

Anonym1
Ja, jag känner ju en del som är riktigt bakom flötet om man säger men jag tror inte du klassar in i den gruppen...;)


Anonym2

Ojdå!
Kan det vara så illa att jag har sådan okoll på vad som händer i den stora världen? Tur att mitt gamla posse har kontrollen kvar!