tisdag 18 november 2008

Ajöss griskropp, halloj sexpack!

Jaha, då har man kommit fram till dagen d efter alla dessa år av icketräning, tvättmaskinen skall skickas på renovering och återkomma som en gammal hederlig tvättbräda istället. Vi får väl se hur det går med det. Sagt och gjort fick jag mig ett infall i torsdags och styrde kosan mot det lokala skrotlyftarstället för att se vad som kunde erbjudas mig och min griskropp, nja det finns väl lösningar för allt tyckte instruktören som visade mig runt, men snabbaste sättet är väl att ta tag i problemet med en gång istället för att fundera ett par år till. She got a point there. Så nu står man där med ett dyrt kort i näven som ger en träningsvärk bara man tittar på det. Det här kommer att bli en underbar vinter.............Brrrr

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Robbelibobban sa...

Tack!

Anonym sa...

Ja du brorsan!Äntligen gör du som jag säger till dej:-)Får se hur det utvecklar sej då!