torsdag 10 september 2009

Office

Sitter här och försöker förstå mig på hur Office powerpoint 2007 funkar. Det går mindre bra måste jag säga, dels för att jag är en teknisk idiot som egentligen inte bör hantera datorer men även för att bokjäveln inte stämmer överens med verkligheten (det öppnade programmet) som jag har framför mig på skärmen. Att jag även måste fixa det här nu beror på att jag har prov som väntar runt kröken och tiden börjar ju liksom att krympa runt mig eftersom en ny kurs drar igång snart och därför måste lägga min energi där istället. Man kan ju förstå varför det prånglas ut böcker med "for dummies" tema, men skulle jag köpa sådana böcker voro hela bokhyllan fylld med olika teman, because thats me! Känner väl kanske inte just nu för att ödsla mer tid på detta nu utan istället gå och dra i mig en balja kaffe istället så kanske nåt mirakel sker under tiden och poletten trillar ner, men det är väldigt tveksamt just nu att så kommer att hända........

2 kommentarer:

Anonym sa...

så stora baljor finns inte.

Robbelibobban sa...

Jo, det måste det finnas.